niedziela, 19 stycznia 2014

Drugie życie śmieci....czyli jak zostać kartonowym budowlańcem

Dzisiaj z Kubą postanowiliśmy zabić nudę pudłami po butach. Tak więc zebrałam wszystkie niepotrzebne jakie mi jeszcze zostały w domu (a było ich aż 3) i postanowiłam  zrobić Kubie domek. No i co, że to chłopak?! Według mnie jeśli dziecko wykazuje chęć do zabawy laleczkami (w tym przypadku LEGOwymi) to obojętne czy to chłopiec czy dziewuszka niech tam się bawi byle było kreatywnie i w miarę cicho ;)
Pozbierałam jeszcze jakieś inne śmietki i porobiłam co tam się dało. Domek jeszcze nie skończony , będziemy go kończyć na bieżąco tzn. jeśli coś fajnego nam w ręce wpadnie będziemy dodawać do środka narazie puste miejsca pouzupełnialiśmy klockami lego duplo i tak o to mamuśka może sobie posta napisać a dziecko jest pochłonięte "nową" zabawką.







3 komentarze:

  1. Jestem pod wrażeniem domku i kreatywności. Szczególnie upodobałam sobie łazienkę :) Pomysł extra.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. łazienka właśnie jeszcze najmniej skończona ale dziekujemy :)

      Usuń