wtorek, 9 grudnia 2014

Pakowanie

Trochę spóźniony ale jest.... post jak ciekawie zapakować dzieciakom słodkości na Mikołaja, Święta itp.
Nie wiem czy wy też tak macie ale niby siedze w domu, nic nie robie a jednak na nic czasu nie mam dlatego też post ten zamieszczam 4 dni po fakcie :)




Do zapakowania słodkości potrzebne będą:
1. Papierowe torebki (im większe tym lepiej , mi niestety udało się dorwać takie małe - podprowadzone z alejki ze śrubkami w BrikoMarche)
2. Celofan
3. Kolorowa taśma (u nas niestety w "mieście" nie można jej nigdzie dostać dlatego zastąpiłam ją podłunymi naklejkami z motywem świątecznym)
4. Nożyk
5. Sznureczek
6. Przywieszki na prezenty

I zabieramy się do pracy:



Najpierw nożykiem wycinamy w naszych torebkach okienka (wielkość zależy od nas samych)



Następnie z celofanu wycinamy kwadracik troszkę większy niż nasze okienka i wkładamy go do torebek.


Celofan przyklejamy taśmą od zewnętrznej strony .


Do torebeczek wkładamy słodkości, sklejamy tyl, robimy dziurkę przez którą przeplatam sznureczek i wieszamy przywieszkę. I już paczuszki gotowe.






Natomiast zabawki zapakowałam w zwykły brązowy papier i przewiązałam sznureczkiem :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz